11 julio 2009

Nit d'Opera Italiana

El passat 25 de Juny vaig tenir el goig d'assistir a la representació de "La Traviata" a càrrec dels solistes de l'orquestra Virtuosi d´Opera di Roma al Palau de la Música Catalana. Solistes, orquestra i cor van oferir un espectacle magnífic, és l'humil opinió d'un neòfit total en el món de l'òpera. Un pot comprovar la sonoritat que ofereixen els materials del Palau, la mínima presencia de teixit a favor de la ceràmica i el vidre permeten que el so reboti constantment arribant a tots els racons del recinte, com explica el personal del recinte durant les visites guiades (molt recomenables).
Fantàstic, repetiré !!

1 comentario:

Jesús Cano Sánchez dijo...

Hòstia, nen!!!!!!!!

Un dels que canta al cor és col·lega meu, nosaltres vam anar-hi a l'estrena i va estar molt bé... Podries haver-m'ho dit, hauries tingut entrades a molt millor preu!!!!

Jo ja duc 4 òperes "a les esquenes", mai hauria dit que m'agradaria la primera vegada que hi vaig anar.