14 mayo 2009

El meu veí és culé.

Tinc un veí que és culé. I m'ensumo que també n'és la seva familia: la dona, les dues criatures i els dos avis. De fet no en sé gaire cosa més del meu veí. Puc dir que és alt i una mica corpulent, que viu en una casa que va fer pintar fa poc, on hi guarda tres cotxes. L'avi dedica força estona a cuidar les plantes, les poda, les rega i diria que fins i tot les hi canta cançons. Ho fa ben d'hora, sobretot a l'estiu abans que el sol apreti. No sé com es diu el meu veí (cal dir que no m'importa massa però), ni a què es dedica, ni quina música li agrada, ni quins llibres llegeix o si pren cervesa, si és que es deixa seduir per aquests petits plaers. El que sí que puc dir és que és català i del Barça, cada onze de Setembre penja la senyera i posa alguna bandera del Barça sempre que el seu equip obté una victòria digne de celebrar.
Ah, i segur que el gosset que tenen fa cabrioles quan el Barça marca un gol !!!
Les banderes del 2-6 al Madrid

No hay comentarios: